nuffnang ads

Saturday 17 May 2014

*KASUT*

Assalamualaikum.....
Ari tu aku  g times square ngn my adk n kwn my adk. Pegi sane mmg ade tujuan la. Amik kasut keje yg siap ditempah. Tempah gitu hikhik. Maklum la nk claim punya pasal. Kwn my adk pun ade nak cr barang kt low yat. Kami gerak dari putrajaya. Dari umah  nek kete kwn my adk,  park dekat putrajaya sentral. Dr situ kami amik erl turun ke bandar tasik selatan (rm5.30) pstu amik lrt turun ke hang tuah (rm1.70) pstu amik monorail trun ke imbi (rm1.20)..murah je kan kawan2. Dr nek kete ngn jalan jem lg. Nmpak macam susah kan tp Senng je bg yg dah biase nek pengangkutan awam ni. Aku pun xbiase tp klau  xtau kena la bertanya kannn.  Sejak keje kt kl ni kena la berdikari skit :-)... Seronok nek transport awam ni. Xsusah mne pun.
Kami ni kalau g mne2 xsah kalau xamik pic :-D..gamba tu disnap time otw nk blik da.
kasut baru aku :-), Bli 2 pasang je. Harap2 xsakit la kakiku huhuhu. Ok la itam xcepat kotor.. I like, malas nk basuh just lap2 pun dah ok :-).. *ade 1 barang aku bli rosak langsung xleh nak guna. K la nnt free aku cite barang ape aku bli tu ye. Sakit ati pun ade :-(.. Daaa

No comments: