nuffnang ads

Wednesday 4 April 2012

dua dalam satu

hai hai hai...:)

sekarang ni aku rasa aku macam d da rajin sikit nk update blog aku ni.sikit jela..hihihi..harap harap aku rajin sokmo la ye hehehe.Semalam blik keje aku g pasar tani kat depan ofis jp teman akak bli barang barang makan..sampai umah terus solat asar pastu bukak tenet upload gamba sukan baucer..gamba diambil tak silap aku pada ari isnin.gamba gamba adalah seperti berikut hihiihi..:


sempat lg ek penyokong ni hihihi

lagi tapi dah tambah sorg lg hehehe
hepi je korang lawan ek..good2 hihihi

k.mie seriusnya

1 anak dara 2 mak dara..hihihi


semoga enjoy menegok gamba gamba seperti di atas hihihi...












4 comments:

mummyrinazone beauty said...

linie kitaorg pun gila main karem.hehe seronok kan?

cutie lyniey said...

tmpat k.nurul pn sme ek..hehehe
sy xmen malu sbb xpandai huhuhu.

mummyrinazone beauty said...

alah jentik2 jer.akakpun tak pandai.tapi kitaorg ada games dalaman.baru lawan.group akak num 1.hikhik tapikan harapkan 3 org yang ada dlm grouptu jer yang pandai.sbb tu menang.hahaha

cutie lyniey said...

ooo..wah num 1 tu kira pandai gak la tu hehehe..kat sni pn lawan gak.sorg2 xde kump.lum abis lagi.