nuffnang ads

Friday 13 April 2012

bukan buang lemak just untuk kesihatan

sekarang aku ikut dorang pegi senang tari (erobik) dorang tu adalah k.thila dan zila. best jugak. baru seminggu aku ikut. isnin , selasa, rabu erobik, khamis jumaat jogging. aku bukan nak kurus sebab aku memang dah kurus tu orang yang kata la hihihi... sebenarnya untuk kesihatan la.. makan makan tapi tak ada buat exercise.

seronok jugak dari tak ada buat pape kat rumah kan. balik keje terus pegi. badan pun macam dah ringan. tido malam best lena sampai ke pagi sebab penat kan.  hari ni aku tak leh ikut sebab nak kena teman kakak pegi pasar. huhuhu sedih.. apa la aku tu pun nak sedih hahaha.. rasa macam sayang pulak nak tinggal. tak apa la ari isnin pulak.

korang tunggu aku tau hihihi. mula mula tak nak la ikut hari hari kesian k.thila nak kena anta kat rumah Tapi macam best pulak. memang best la.. thanx k.thila tumpangkan saya.

p/s : 18.4.2012 kak thila dah kena lapor diri kat cagaran :'( . (pertukaran dalaman) tapi aktiviti tetap diteruskan.

No comments: