nuffnang ads

Thursday 19 April 2012

erobik lagi

Semalam dah masuk minggu ke dua aku ikut dorang pegi erobik dan jogging. semalam pengajarnya lelaki. hari tu dorang dah cakap kalau hari rabu ramai yang join sebab pengajar lelaki pastu encem pulak hihihhi. tapi memang betoi pun encem la jugak (dah ada gf la, gf dia pun ada semalam hihihi). aku tak tau sebab rabu lepas cuti umum so tak ada la erobik. bangun pagi tadi badan aku sakit sakit rasa macam hari yang mula mula join. mayb sebab banyak pergerakan kot. hari ni tak ada erobik so pegi jogging jela dari tak ada buat pape kat umah kan. 


macam ni lah aku kot hahaha... gamba hiasan je tak sempat nak snap gamba.



gambar hiasan semata mata..


setakat ni aku tak timbang lagi berat badan aku. tak tau turun ke naik mesti la turun kan hahaha. tak kisah la.  tapi sekarang aku rasa badan aku macam dah ringan je sejak erobik ni. i like hehehe... hujung minggu kalau boleh aku memang nak pegi jogging tapi aku malu nak jogging sorang sorang huhuhu. bestnya kalau ada kawan kat blok aku ni hihihi. tak apa aku rehat je la kat umah, basuh baju yang seminggu tak dibasuh, kemas bilik, yang paling penting boleh bangun lambat hehehe.. kadang kadang pegi umah kakak kat seremban, lepak lepak kat sana. kat sana pun ada arobik jugak , malas dengan  rajin je hehehe. kalau ada yang ajak aku mungkin rajin la kot. sebab kat sana tak boleh bangun lambat nanti ada orang bising dari telinga disakiti baik bangun awal kan lepas solat subuh dah tak boleh tido. tgok tv makan tu jela keje. pastu layan anak buah kalau dorang dah bangun.

p/s : nak snap gmba jogging n erobik ntah tak tau bila boleh snap, kalau ada aku letak kat blog ni hehehe..

No comments: